HTML

egyszer volt...

2010.02.12. 00:20 | Hitvány alak | Szólj hozzá!

Kerestem, de nem találtam,
életen innen, de mégis a halálban,
füstben kutatva,
mindig elakadva,
aztán megláttam, igen megláttam.

 Nem volt már ember, de több volt mint állat,
a hátán tétova angyal szárnyak,
a szájában füst, a szemében bánat,
megtalátam igen megtaláltam.

Nem tudtam szólni, csak bénán álltam,
rám nézett a szemével, de a szájával látta,
én elvesztem, és összeborultam,
ő megkérdezte, miért, ily nyomorultan?

Nem volt már hangom, nem volt már létem,
közelebb jött, és én őhozzá léptem,
belém látott, és én belőle ettem,
összezavarodtam ebben a szerepben.

Egy híd alatt álltunk, patakban a lábunk,
nem voltam már ember, hátunkon a szárnyunk,
ő csak falt csak falt, míg könnyezve fogytam,
megtaláltam, de máris búcsúztam.
 



 

Címkék: megtaláltam

A bejegyzés trackback címe:

https://felhogyar.blog.hu/api/trackback/id/tr201751029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása