Felhőgyár

Kisebb-nagyobb írások

Friss topikok

Linkblog

HTML

holdholta

2010.11.04. 20:31 | Hitvány alak | Szólj hozzá!

 
Emlekszem meg a hatalmas mezokre,
uttalan utjaimon ok voltak vigaszom.
Ezer es ezer kalasz, aranylon tundokolve,
Es ezer szellem-szerelmem allt az utpartokon.

Volt ki vadlon mutatott, es lattam sok konnyezot.
De voltak ott orultek, szerelmemre ehezok.

Emlekszem, rettegve menekultem,
Es rejtoztem soka, a mezok vegtelenjen.
Pipacsokkal haltam, rettegve keltem,
Aztan tovabbmentem, felelmem feledven.

Volt aki uldozott, szemeben orulet langolt,
De sokan csak alltak, szajukban istenhozzadok.

Emlekszem igen, akkor megszorult a szivem,
Talan terdre is zuhantam, igen, lehet.
Arcom az eg izzitotta, szivem a szegyen,
Es akkor utolertek az uldozo szellemek.

Volt aki a fogaval mart belem, husomat szaggatta,
Masok csak alltak, engem nezve, lelkemet porlasztva.

Emlekszem, akkor utoljara lattam ot,
Mozgasa remego volt, teste csupa viz.
Huvos volt, pont mint ki egy hid alol jott,
Belemnezett, de nem evett, csukott szemmel sirt.

Volt pillanat, hogy o volt minden mi az eletem,
Mar nem eszik belolem, de megis en ehezem.
 

Címkék: troll

A bejegyzés trackback címe:

https://felhogyar.blog.hu/api/trackback/id/tr12424338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása