Felhőgyár

Kisebb-nagyobb írások

Friss topikok

Linkblog

HTML

a sötét szobából

2010.11.15. 18:57 | Hitvány alak | Szólj hozzá!

Ma elvesztettem mindent.
Éveken át való küzdelmem hamu.
Ezer béklyó, ezer fal, csak pókháló,s fátyol.
Néma csata volt, harctalan háború.
De végül nem tudtam legyőzni a szörnyet.
 

 

Vesztem végül egy apró kis manó.
Küzdelmem vele a mkindennapok része,
És mindvégig tudtam, otthona barlang, nem jászol,
De mégis, a kis harapások egésze,
Több mint düh, lélekfaló.

 

Büszkén hittem, mily erős vagyok.
Dölyföm csak egy volt, száz mérge közül.
Porba sújtottam, ha támadott is bárhol.
Ám árnya most gúnyosan felém vetül.
És nem megy el, azt mondja: maradok.
 

Címkék: patrik

A bejegyzés trackback címe:

https://felhogyar.blog.hu/api/trackback/id/tr902450742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása