Felhőgyár

Kisebb-nagyobb írások

Friss topikok

Linkblog

HTML

tornyom

2011.01.06. 18:04 | Hitvány alak | Szólj hozzá!

Csak álmok, hosszú hegedűvillanások.

Vízharangok csendes kacagása.

 

Őzsuták rémült rohanása, alattuk a jégnek rianása.

Én csak a nádasban várok.

 

Tornyom már nem az mi rég kellett legyen,

Elfutott a messzibe a házmesterem.

Hosszú hajam a tornyomba fonva, kardom kivonva, várok.

Tündérek jőnek, lovuk arany pirkadat,

Egy mérföld egy pillanat, s  ide érnek.

Komor az első, véres a kardja, sír a második, fejét lehajtva indul el értem.

Rettegtem, de már nincs mitől félnem, ez nem én vagyok, ő megszúr én meghalok.

Riadtan ébredek.Kezemben hajköteg, ablakom előtt halovány jég remeg.

Szemem korom, testem jéghideg, álmom megfagyott. Tornyom felé ballagok.

 

 

 

Címkék: zuhanások

A bejegyzés trackback címe:

https://felhogyar.blog.hu/api/trackback/id/tr72565541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása